ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

wtorek, 23 sierpnia 2011

I love Bułgaria.

Wróciłam.. i przywiozłam ze sobą kosmetyki!
To, co kupiłam:

Essence, metal glam eyeliner w dwóch kolorach.

Essence, blackmania eyeliner.

3 brokatowe eyelinery z flomara.

Essence, XXXL nudes/shine. Błyszczyki w cudnych kolorach: )

Dwa smakowicie pachnące błyszczyki essence.

Błyszczyk z limitowanki Havana Heat, essence.

Dwie szminki essence.

4 lakiery w bardzo neonowych kolorach, flomar.

2 lakiery essence colour&go, lakier do frencza essence.


Co was najbardziej interesuje?
Recenzje wkrótce!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

możesz opisać te brokatowe eyelinery ;) ciekawi mnie ich efekt na oku ;D

ThisIsMyLife pisze...

Ładne zakupy ;)
O świetne kolory lakierów:D

PureMorning pisze...

Mnie tez interesowałaby recenzja tych brokatowych eyelinerów.

coralblush19 pisze...

Chętnie poczytam o tych brokatowych eyelinerach :)

Sylvia pisze...

brokatowe eyelinery zdecydowanie :)

Jowita pisze...

Ile śliczności :)
Tak jak dziewczyny, czekam na recenzję i swatche brokatowych eyelinerów! Pozdrawiam :)