ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

czwartek, 25 sierpnia 2011

Podwójny tusz do rzęs Oriflame.


Ten tusz różni się od innych. Różnica ta polega na tym, że w jednym tuszu są dwie szczoteczki - pogrubiająca i wydłużająca. Można ich używać i osobno, i razem. O ile się nie mylę są do wyboru dwa kolory, czarny i brązowy. Kosmetyk można zakupić zamawiając go u konsultantki Oriflame. Nie pamiętam ile kosztował, ale wiem, że nic ponad 20zł. Fajnie rozdziela rzęsy i myślę, że gdy mi się skończy umyję szczoteczkę wydłużającą i będę z niej korzystać jako szczoteczki do rozdzielenia rzęs pokrytych innym tuszem.


Szczoteczka pogrubiająca.

Szczoteczka wydłużająca.


Oko bez żadnego tuszu.

Oko pomalowane szczoteczką pogrubiającą.

Oko pomalowane dwoma szczoteczkami.

Efekt jest dość fajny. Tusz nie znika z oka aż do zmycia. Moim zdaniem warto zainwestować w niego, lecz jest wiele lepszych tuszy za podobną cenę.

5 komentarzy:

PureMorning pisze...

Ze zdjęć widzę, że ten tusz daje dość dobry efekt.

Jowita pisze...

Nawet nie wiedziałam, że Oriflame ma taki tusz w ofercie. Musze przyznać, że efekt bardzo mi się podoba :)

Sylwia pisze...

Masz mega rzęsy ;)

Paula pisze...

Sylwia - Dziękuję bardzo, ale ja tak nie uważam : ))

Anonimowy pisze...

Fajny efekt, ale nie kupię, mam taki jeden ulubiony :)