ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

środa, 3 sierpnia 2011

Tag: 7 makijażowych faktów o mnie.


Zostałam otagowana przez fashion-beauty-love.blogspot.com

Zasady :
-napisz kto przyznał Ci nagrodę
-napisz 7 faktów o sobie
-przekaż tag kolejnym 15 blogerkom

 Nie przedłużając, 7 makijażowych faktów o mnie:
- Zaczęłam interesować się kosmetykami, gdy poszłam do 1 gimnazjum, czytać blogi kosmetyczne kilka dni później :D
- Moją największą obsesją są lakiery i zawsze mam pomalowane paznokcie.
- Nie potrafię pomalować oczu innej osobie.. Zawsze wychodzi mi to jakoś krzywo, nieładnie :p
- Nie przepadam za szminkami i błyszczykami. Po prostu nie lubię mieć tego typu rzeczy na ustach. Ale często się 'zmuszam', bo podoba mi się efekt. 
- Bardzo lubię kosmetyki firmy Essence.
- Kocham, gdy kosmetyki mają ładne opakowania: )
- Nie mogę patrzeć, gdy dziewczyny w moim wieku codziennie używają podkładów, cieni, kredek do oczu, szminek itp. To okropne.

Dziękuję za otagowanie. Tag przekazuję:
 
Jeszcze blogów brakuje, także jeżeli chcecie odpowiedzieć na ten tag - śmiało, czujcie się otagowani : )

9 komentarzy:

Sylvia pisze...

Dziękuję bardzo za oTAGowanie ;) postaram się zrobić go jak najszybciej :)

Tośka. pisze...

Gratuluję wszystkim wyróżnionym!
Co do ostatniego punktu - nie mogę patrzeć, gdy dziewczyny oszpecają się niektórymi kosmetykami.

Ewelina pisze...

Dzięki za odpowiedź :)

ThisIsMyLife pisze...

Interesujący blog i ciekawe posty ^^
obserwuję + zapraszam do obserwacji mojego bloga ;))

coralblush19 pisze...

Ostatnio udowodniłam wszystkim, że marna ze mnie makijażystka i przestali mi tyłek truć, o malowanie oczu innej osobie. Modelka po chwili poleciała zmyć cały make up. Na szczęście! :D

Peach pisze...

Essence faktycznie ma fajne kosmetyki :)

---
zmakeupizowani.blogspot.com
Zapraszam serdecznie na moje pierwsze rozdanie [zmakeupizowani.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie.html] będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział :)

PureMorning pisze...

Dziękuję za nominacje - jest mi bardzo miło, że pomyślałaś o moim blogu. Jednak brałam już udział w tym tagu. Więcej znajdziesz tutaj: http://pure-morning123.blogspot.com/2011/07/tag-makeup-blogger-award-i-trzy-rzeczy.html

Blisko Lasu pisze...

Ja też mam fazę zawsze pomalowanych paznokci ;-)

Obserwuję

YourStar pisze...

Fajny Blog..!!
Zapraszam dom mnie..!!:)