ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

poniedziałek, 18 lipca 2011

Lip Smackersy...


Lip Smackersy to pachnące balsamy do ust, które można kupić np. w superpharmach i na stronie internetowej www.lipsmackers.pl. Ja posiadam 4 smackersy. Fanta Pineapple, Coca-Cola, M&M zielony - błyszczyk i balsam do ust o smaku lodów czekoladowych. Co o nich sądzę..

Balsam do ust o smaku lodów czekoladowych:


Ech.. Kosztuje to 12,99zł + przesyłka, pachnie.. ślicznie, czekoladowo, ale w ogóle nie nawilża!
No ludzie, co to za balsam, który nie nawilża? Pomijając fakt, że balsam jest strasznie twardy i trudno nabrać go na palec.


Obydwa balsamy (Fanta Pineapple i Coca-Cola) kosztują 10,90zł a błyszczyk (Zielony M&M) kosztuje aktualnie 19,15zł (!), ale często zdarzają się promocje. Balsamy pachną przecudownie, błyszczyk też, ani jeden nie nawilża, a błyszczyk daje bardzo delikatny i subtelny błysk, to akurat na plus.


Nie polecam tego nikomu, chociaż muszę przyznać, że sama miałam ochotę też na inne, bo ten zapach..
Ale za taką cenę wolę kupić balsam z the body shopu, który i pachnie i nawilża, a nie takie coś..
Co tyle kosztuje i nic nie daje. 

/ Post pojawił się na blogu dzięki automatowi, który ustawiłam na blogu.
Wszystkie komentarze są teraz moderowane, ponieważ gdy wrócę chciałabym je mieć wszystkie w jednym miejscu, czyli w zakładkach "Komentarze" na blogu. Po powrocie (czyt. 27.07) odpiszę na nie wszystkie. I jeżeli ktoś da pod swoją wypowiedzią link do swojego bloga to także po powrocie go odwiedzę: )
Pozdrawiam! /

9 komentarzy:

Peach pisze...

Gratulację! Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Awards. Więcej informacji u mnie na zmakeupizowani.blogspot.com

Miłego dnia :)

Ewelina pisze...

Zostałaś nominowana do nagrody One Lovely Blog Award :)
Szczegóły znajdziesz na moim blogu:
www.fashion-beauty-love.blogspot.com

Sylvia pisze...

Ja nie poddałam się modzie na smackersy ;) nie wiem sama czemu, bo nie są tutaj ani drogie ani trudno dostępne ;D więc w sumie dobrze, że ich nie kupiłam bo nawilżenie to podstawa.

Monika Lifestyle pisze...

Moje usta się szybko przesuszają więc potrzebuje czegoś co będzie nawilżać :)

klliisiaa pisze...

o mniam :) ale skoro nie nawilżają to sobię odpuszczę :)

KOSMETASIA pisze...

smakowicie wygladaja :)

Anonimowy pisze...

to musi ładnie pachnieć ;]

iloveit-cathy pisze...

uwielbiam smackersy ;)

Katinka90 pisze...

cześć :) chyba dla samego wyglądu kupiłabym te produkty :D Pozdrawiam, Kaś, i zapraszam na swojego bloga katinka90.blogspot.com