ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

wtorek, 19 lipca 2011

Puder do włosów got2b.


Ostatnio ten puder dość często gościł w notkach na najróżniejszych blogach. W sumie nie dziwię się, puder do włosów - nie było czegoś takiego. Kupiłam mimo dość wysokiej ceny, bo miałam już dość wiecznie sklejających włosy pianek, które miały zwiększać ich objętość. A w końcu puder ma robić to samo.. ;-)

Więc jego cena to 16zł. To dużo.. biorąc pod uwagę jeszcze to, że w zamian otrzymujemy jedynie 10g produktu. Jest to biały proszek, który po wysypaniu na włosy ma zwiększyć ich objętość. Fryzura po jego użyciu to "artystyczny nieład". 



To małe cudeńko rzeczywiście widocznie zwiększyło objętość moich włosów. Słyszałam także opinie, że puder ten pozwala na mycie włosów co drugi dzień (jeżeli ktoś musiał myć je codziennie). Ja z tą opinią się nie zgadzam, dalej muszę myć codziennie. No ale nieważne, wracając do produktu na włosach. Po użyciu pudru włosy są bardzo szorstkie i według mnie nieprzyjemne w dotyku. Nie da się tego pudru wyczesać z włosów, uczucie szorstkości znika dopiero po umyciu włosów szamponem. 


Plusy:
+ Zwiększa objętość
+ Nadaje fryzurze świetny wygląd, jeżeli ktoś lubi taki właśnie "artystyczny nieład"
+ Nie widać go na włosach

Minusy:
+ Cena
+ Czuć go na włosach (nie widać, ale czuć)

Mam mieszane uczucia. Nie kupię ponownie, bo jak dla mnie za duża cena, a produkt mnie nie powalił na kolana. A jakie są wasze opinie?

/ Post pojawił się na blogu dzięki automatowi, który ustawiłam na blogu.
Wszystkie komentarze są teraz moderowane, ponieważ gdy wrócę chciałabym je mieć wszystkie w jednym miejscu, czyli w zakładkach "Komentarze" na blogu. Po powrocie (czyt. 27.07) odpiszę na nie wszystkie. I jeżeli ktoś da pod swoją wypowiedzią link do swojego bloga to także po powrocie go odwiedzę: )
Pozdrawiam! /

6 komentarzy:

Bezimiennaa pisze...

Zostałaś nominowana w One Lovely Blog Award :) Szczegóły:
http://bezimiennaa-bezimiennaa.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-nomianacja.html

Ewelina pisze...

gdzies juz czytalam o tym produkcie i bylam ciekawa czy rzeczywiscie dziala. dzieki za recenzje :)

PureMorning pisze...

A ja pierwszy raz słyszę o tym produkcie - może by tak wypróbować ???

klliisiaa pisze...

nie lubię ani pianek ani pudrów do włosów. zazwyczaj tylko obciążają i sklejeją mi włosy...

blondordie pisze...

A moich włosów w ogóle nie podnosi - może dlatego, że są bardzo ciężkie. Za to strasznie skleja i "czochra", nienawidzę tych odstających włosków. Lubię, kiedy jest dużo objętości, a jednocześnie są gładkie.. Rozczarowałam się tym produktem, niestety. Byłby fajny, ale nie za taką cenę. Przecież w tym pojemniczku jest go strasznie mało.

Monika Lifestyle pisze...

Mam dość cięzkie włosy w dodatku się kręcą wtedy gdy mają na to ochotę, więc co za tym idzie? Są bez życia, nie mają objętości są przyklepane do głowy i koszmarnie to wygląda, dlatego chętnie spróbuję tego kosmetyku, pomimo takiej ceny :)