ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

sobota, 23 lipca 2011

Pielęgnacja: Peeling do twarzy z Garniera.


Kupiłam ten peeling, bo.. bardzo spodobała mi się ta szczoteczka, chciałam wypróbować i byłam bardzo nakręcona na ten produkt. I muszę wam powiedzieć, że to nic szczególnego. Obietnice producenta są naprawdę duże, pozbycie się zaskórników, odblokowanie porów, dokładne oczyszczenie twarzy oraz odświeżenie. Oczyszcza tak średnio, nie powala na kolana. Przez chwile daje uczucie odświeżenia, ale to zapewne jest zasługa mentholu, którym pachnie. 

Cena: 24zł / 150ml
Spodziewałam się lepszego efektu po użyciu tego peelingu. Jeżeli komuś nie jest żal tych 24zł to może wypróbować. Przy większych problemach z wypryskami nie sprawdzi się na pewno.

/ Post pojawił się na blogu dzięki automatowi, który ustawiłam na blogu.
Wszystkie komentarze są teraz moderowane, ponieważ gdy wrócę chciałabym je mieć wszystkie w jednym miejscu, czyli w zakładkach "Komentarze" na blogu. Po powrocie (czyt. 27.07) odpiszę na nie wszystkie. I jeżeli ktoś da pod swoją wypowiedzią link do swojego bloga to także po powrocie go odwiedzę: )
Pozdrawiam! /

7 komentarzy:

PureMorning pisze...

Zgadzam się z tą recenzją - też się na niego kiedyś skusiłam, ale nie byłam z efektów jego działania zadowolona.

Natasza M pisze...

Ja mam żel 3w1 do mycia z Garniera, ale w sumie żadna rewelacja =]

Ewu pisze...

słyszałam, że ten produkt to nic nadzwyczajnego. Kusi szczoteczką, ale nie kupię go. Pozdro :)

ThisIsMyLife pisze...

Ja próbowałam już różnych peelingów do twarzy i tak samo jak z tym efekty odświeżenia były chwilowe ;)

Zapraszam na mój blog ;))
http://pinkglass-pink-glass.blogspot.com/

+do obserwowanych

Peach pisze...

Mi jednak szkoda byłoby tych 25 złotych. Już wolę kupić sprawdzone i wypróbowane żele z Biedronki i za taką cenę będę miała ich 5[ każdy po 150ml]

---
zmakeupizowani.blogspot.com

klliisiaa pisze...

miałam ochotę go kupić, alet eraz już mi przeszło ;)

Anonimowy pisze...

a ja wlasnie ze nie zgadzam sie z twoja opinia mi bardzo pomogl swietnie odświeża moja twarz i jestem z niego bardzo zadowolona !