ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

poniedziałek, 25 lipca 2011

Pielęgnacja: tonik z avonu.

Cena: 15,90zł / 125ml
 Tonik bardzo wysusza skórę. Jest bardzo ostry, strasznie czuć alkoholem i zaraz po nałożeniu go na twarz muszę przemyć ją wodą, bo czuję pieczenie, od tego alkoholu oczy zaczynają mi łzawić. Po przemyciu wodą twarz jest cała czerwona i widocznie podrażniona. Po chwili to schodzi, ale zostaje uczucie podrażnienia. Co do wągrów - zero rezultatów. Nie dostrzegam żadnych jego plusów.. Same minusy, naprawdę.
Nie polecam.


Dla ciekawskich skład:

Alcohol Denat., Aqua, Propylene Glycol, PEG-6, Salicylic Acid, PPG-33 Butyl Ether. Potassium Hydroxide, Parfum, BHT, Isopropyl Myristate, Benzophenone-2, Disodium EDTA, Lysine Carboxymethyl Cysteinate, Butylene Glycol, Isododecane, Aloe barbadensis Gel, Sodium C8-16 Isoalkylsuccinyl Lactoglobulin Sulfonate, Phosphatidylcholine, Polystyrene/Hydrogenated Polyisopentene Copolymer, Chamomilla recutita Extract, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, Atelocollagen, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Sodium Chondroitin Sulfate, CI 42090, CI 17200.
 / Post pojawił się na blogu dzięki automatowi, który ustawiłam na blogu.
Wszystkie komentarze są teraz moderowane, ponieważ gdy wrócę chciałabym je mieć wszystkie w jednym miejscu, czyli w zakładkach "Komentarze" na blogu. Po powrocie (czyt. 27.07) odpiszę na nie wszystkie. I jeżeli ktoś da pod swoją wypowiedzią link do swojego bloga to także po powrocie go odwiedzę: )
Pozdrawiam! /

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Widać,że nie warto go kupić.Ja nie lubię Avon'u.
------------
u-majorki.blogspot.com

Sylvia pisze...

Nie cierpię niczego co jest z Avonu do twarzy i włosów :/ Miałam na nieszczęście ten tonik i nigdy więcej go nie kupię. Strasznie piekł i podrażnił mi twarz.

iloveit-cathy pisze...

nie lubię avonu ;)

PureMorning pisze...

Zgadzam się z Twoją recenzją.

Katarzyna pisze...

Ja też nie mam dobrego zdania o tym toniku, miałam go dawno temu i jego jedynym działaniem było podrażnienie skóry.

klliisiaa pisze...

używałam i zgadzam się z twoją oceną ;/

Ewelina pisze...

avon często produkuje kosmetyki które maja bardzo dużo minusów a rzadko te godne polecenia. ja z avonu miałam żel/krem clear skin i jestem z niego zadowolona ale tez jest bez szału