ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

czwartek, 14 lipca 2011

Pielęgnacja: Tonik ogórkowy Ziaja.


Chyba nie muszę go nikomu przedstawiać :-)
Tonik ogórkowy z Ziaji - pięknie pachnie, odświeża i nawilża skórę, jest bezalkoholowy, kosztuje malutko (5zł za 200ml!). Na moją skórę działa wręcz kojąco. Nie podrażnia, nie uczula. Polecam go każdemu, naprawdę. Za tą cenę warto to cudo wypróbować :-)
Ale uwaga. Myślę, że dla osób, które mają duże problemy z wypryskami może być niewystarczający.

Skład.


A jakich toników wy używacie? : )

Ps. Napisałam już dość dużo postów i ustawiłam automaty, więc podczas mojej nieobecności będą się pojawiać (prawie codziennie!). Miło byłoby, gdybyście docenili mój wysiłek i skomentowali co nieco, gdy mnie nie będzie :-)

1 komentarz:

iloveit-cathy pisze...

eównież dodaję Twój blog do obserwowanych :*:)