ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

wtorek, 12 lipca 2011

Zakupy! :D

Dzisiaj wybrałam się na zakupy i zakupiłam te rzeczy :



 Szampon Head&Shoulders 2w1 codzienna pielęgnacja.
Na obóz zabieram :-)


Pomadka essence stay with me 03 candy bar.
Najjaśniejszy kolor, jaki został :/




Pędzelek do eyelinera - Inglot 31T

Pędzel do różu essence.

 Peeling cukrowy do ciała - Perfecta Spa. Pomarańczowo waniliowy.. Piękny zapach! 


 Eyeliner w żelu Inglota nr. 83, ciemny granat. 


Zmywacz do paznokci Sensique i filtr słoneczny Nivea Sun (Na obozie sporo czasu będę na słońcu, a mam naturalnie bardzo bladą cerę i wolę zaopatrzyć się w filtr - co najmniej 30 :D)


Lakier do włosów taft - 5 czyli super mocny.

To zabieram się do testowania :D

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajny blog, Zapraszam do siebie :)

PureMorning pisze...

widzę, że udane zakupy były :))

coralblush19 pisze...

Peeling cukrowy z Perfecty uwielbiam :D Zapach i działanie podbiły moje serce ;)

Anonimowy pisze...

Ostry fim :D

Paula pisze...

Natala - no wiem, ale chyba chciałaś taki (?) :D

blondordie pisze...

Peeling cukrowy na pewno się spisze - sama testowałam i jestem bardzo zadowolona. Pędzel do różu z Essence również świetnie się sprawdza, za tę cenę jest naprawdę doskonały. Mogłabyś napisać ile kosztował ten eyeliner z Inglota i pędzel?

Paula pisze...

Eyeliner z Inglota 32zł
Pędzelek - 23zł