ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

sobota, 9 lipca 2011

Recenzja - tusz Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara.


Skusiłam się na ten tusz, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, a ja bardzo lubię nowości.
Produkt kosztował mnie 24zł, co nie jest może najniższą ceną, ale nie jest też bardzo dużym wydatkiem.


Szczoteczka jest dość duża, ale także wygodna.


Tutaj możecie zobaczyć efekt przed (po lewej) i po (po prawej).


 Tutaj rzęsy z tuszem:




Bardzo się z tym tuszem polubiłam i używam go zawsze, gdy gdzieś wychodzę. Podoba mi się to, że jest trwały i nie znika z moich rzęs aż do jego zmycia (wieczorem). Ładnie wydłuża rzęsy, poczernia je i delikatnie pogrubia. Uważam, że to świetny produkt i polecam, bo za tą cenę warto wypróbować. A naprawdę opłaca się. : )


Macie ten tusz? Jakie są wasze opinie na jego temat? :D

// Dziękuję za 11 komentarzy pod poprzednim postem <3
Jesteście wspaniali <3

7 komentarzy:

klliisiaa pisze...

bardzo lubię ten tusz! :)

PureMorning pisze...

Fajną ma szczoteczkę ten tusz - lubię takie.
Jeśli chodzi o półkę to mam ją już kilka lat i nie pamiętam ile kosztowała. Nie pamiętam nawet gdzie była kupiona. Niestety.

XOXO. pisze...

tego tuszu nie mam, ale polecam w zielonym opakowaniu z Rimmela, chyba najlepszy jaki miałam dotychczas ;)
keepsmilingandhavefun.blogspot.com

coralblush19 pisze...

Eh, efekt daje świetny, ale jego zapach mnie przeraża i co najgorsze bardzo mnie uczula. Oczy mi po nim puchną, łzawią i są czerwone jak u królika.
Mimo wszystko cieszę się, że u Ciebie się sprawdza :)

Paula pisze...

Martuś - ten zapach też mnie trochę odrzuca, ale i tak lubię ten tusz ;-)

YoAnka pisze...

Mam go i to juz chyba trzecie opakowanie i jak dla mnie świetny :)

Sylvia pisze...

O widzisz :) to mamy zupełnie odmienne zdanie na temat tego tuszu, bo ja wręcz go nie cierpię :D