ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

piątek, 8 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają twoje kosmetyki.

W dzisiejszym poście odpowiem na TAG: Jak mieszkają twoje kosmetyki.
Zostałam otagowana przez Bezimienną z bloga bezimiennaa-bezimiennaa.blogspot.com : )

Reguły:
1.Pokaż jak przechowujesz kosmetyki
2. Napisz kto ci przekazał TAG
3.Przekaz go kolejnym 10 blogerką
4.Poinformuj,osobę która cię otagowała o odpowiedzi na tag (np. napiszcie to w komentarzach pod tym postem)
Swoje kosmetyki trzymam w mojej toaletce, która stoi sobie w moim pokoju : )


 W rogu mam plastikowe pudełeczko,w którym trzymam moje balsamy do ust, rzadziej używane błyszczyki, pomadki oraz 2 tusze do rzęs. 


Koło niego stoją 2 plastikowe pudełka (po patyczkach kosmetycznych : ) ). W jednym trzymam moje pędzle, a w drugim jest tusz do rzęs, korektor w płynie, 2 błyszczyki, kredka do oczu, czyli rzeczy, których używam najczęściej.


Po prawej stronie mam pudełko, w którym swój domek mają kolczyki-wkrętki, a tuż obok niego jest dezodorant Dove, produkt do włosów got2b, o którym pisałam TU oraz lakier do włosów.

W szufladce trzymam lakiery, które mi nie podpasowały, podkład (nie mój kolor) i dwa korektory lecznicze.. Są to rzeczy, których nie używam lub używam bardzo rzadko. 

Na dolnej części toaletki, po lewej stronie mam 2 lakiery (o jednym pisałam TU), szampon (on powinien być w łazience :o), mgiełkę do ciała z Avonu, krem do stóp z oriflame, odżywkę bez spłukiwania, zmywacz z Inglota i puder do włosów.


W toaletce mam takie dwa miejsca, do których można coś wsadzić. Więc w jednym, tym po lewej stronie mam plastikowe pudełeczko. 

Na górze tego pudełeczka mam drugie pudełeczko (xD), w którym trzymam moje wiszące kolczyki, bransoletkę z charmsami i kilka pierścionków.


Pod spodem mam cienie, których używam najczęściej, reszta jest schowana w kosmetyczce w szafie. 

W drugiej części również mam pudełeczko (zastępują mi one szufladki :DD).

W nim ukryte są pudry, rozświetlacz, bronzer, 2 podkłady, róże, korektor z oriflame oraz krem nawilżający. 

 Tutaj moje dwa ukochane perfumy.


Pod toaletką mam małą pufkę, na której jest pudełko, kosmetyczka, lokówka i prostownica (i masa kabli)



W tym pudełku (to było pudełko na kozaki, okleiłam je papierem ozdobnym i jest :D) 

Trzymam moje lakiery: )


 Tag przekazuję: 


Jeżeli ktoś z tych osób już odpowiadał na ten tag to przepraszam, ale już mi się wszystko miesza: )
Pozdrawiam wszystkich, dziękuję za otagowanie i dziękuję za wszystkie komentarze!

14 komentarzy:

beauty-and-make-up-fashion pisze...

dziękuje za otagowanie :) niestety jestem w trakcie przeprowadzki więc póki co nie mam możliwości dołączenie się do zabawy..... jak przestanę żyć na walizkach to zrobię tag o tym jak mieszkają moje kosmetyki :)
Pozdrawiam :)

Gaba ;* pisze...

wow ;D
Spora kolekcja lakierów ;)
Zapraszam do mnie ;p
http://stokrotqa.blogspot.com

Bezimiennaa pisze...

dziękuję za odpowiedz na tag

super toaletka.;)

coralblush19 pisze...

O, dziękuję za otagowanie, ale ja już odpowiedziałam na niego wcześniej :)
Całkiem ładnie mieszkają te Twoje kosmetyki.
Miłej soboty :*

PureMorning pisze...

Dziękuję za otagowanie. Jest mi bardzo miło. Postaram się zrobić ten tag jak najszybciej :))

Pieknoscdniablog pisze...

sympatyczna toaletka, zrób coś z tymi kablami, to może być niebezpieczne

Ewelina pisze...

bardzo ładna kolekcja :) chciałabym mieć tyle lakierów co Ty :) napiszesz coś o tych 2 perfumach ?

Peach pisze...

Kochana ! Bardzo dziękuję za oTAGowanie. Narazie nie chce mi się cprykać fotek, wiec z zobaczeniem mojej kolekcji będziesz musiała troszeczkę poczekać :)

PureMorning pisze...

Zadanie wykonane - TAG jak mieszkają Twoje kosmetyki zamieszczony na blogu :))

Paula pisze...

Pieknoscdniablog - wiesz co, te kable to są tu tylko przejściowo, bo była u mnie młodsza kuzynka to jej podłączyłam do prądu Ps2, moja mama mi zwędziła jeden przedłużacz i nie miałam gdzie podłączyć ładowarki od kamery itp. : )

Jessica pisze...

dużo ich masz ;D

klliisiaa pisze...

ale ich duuużo :D

Anonimowy pisze...

Spora kolekcja i ciekawa organizacja:)

dezemka pisze...

Dziękuje za otagowanie :) Na post już odpowiadałam :)
http://dezemka.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

Pozdrawiam serdecznie

PS: Też lubie Moschino :D