ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE!! Kliknij TUTAJ.

niedziela, 31 lipca 2011

Wróciłam!

Cześć, cześć :-)
Wróciłam i baaaaaardzo miłą niespodzianką była dla mnie liczba obserwatorów. Jesteście kochani :-)
Oczywiście ja - ciapa - zapomniałam włączyć moderowania komentarzy, ale to mniejsza z tym, jakoś przez nie przebrnę. Dziękuję za nominację One Lovely Blog Award. Co prawda trudno mi będzie teraz znaleźć jakiś blog, który jeszcze nie był nominowany (:o) więc będę miała trochę problem z wykonaniem zadania nr 4. (Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę). No ale.. coś wymyślę, postaram się :-)
 
Teraz muszę się trochę ogarnąć, rozpakować i posprzątać w pokoju. A potem następne pakowanie, eh. :P
 
Pozdrawiam was cieplutko mimo to, że na dworze zimno jak cholera :-) 

5 komentarzy:

PureMorning pisze...

Witamy z powrotem :))

Sylvia pisze...

No to witamy ;)

Jowita pisze...

Witamy i czekamy na odpowiedź na Tag One Lovely Blog Award :)

Ewelina pisze...

zostałaś otagowana -7 makijażowych faktów o mnie- więcej informacji na moim blogu zapraszam :)

Anonimowy pisze...

fajnie tu u Ciebie
zapraszam do obserwacji mojego bloga
+obserwuję